- Umowa może być rozwiązana:
- przez Odbiorcę za miesięcznym wypowiedzeniem ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego,
- przez Przedsiębiorstwo za miesięcznym wypowiedzeniem ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego – w razie zaistnienia przesłanek uprawniających Przedsiębiorstwo do odcięcia dostaw wody lub zamknięcia przyłącza kanalizacyjnego, o których mowa w art. 8 ust. 1 Ustawy, tj. w razie wykonania przyłącza wodociągowego lub przyłącza kanalizacyjnego niezgodnie z przepisami prawa, nieuiszczania przez Odbiorcę należności za pełne dwa okresy obrachunkowe, następujące po dniu otrzymania upomnienia w sprawie uregulowania zaległej opłaty, niespełniania przez wprowadzane ścieki wymogów jakościowych określonych w przepisach prawa lub stwierdzenia celowego uszkodzenia albo pominięcia urządzenia pomiarowego albo nielegalnego poboru wody lub nielegalnego odprowadzania ścieków, to jest przy celowo uszkodzonych albo pominiętych wodomierzach lub urządzeniach pomiarowych.
- za porozumieniem stron.
- Przedsiębiorstwo jest uprawnione do wypowiedzenia Odbiorcy postanowień umownych dotyczących ustalania ilości odprowadzanych ścieków jako równej ilości wody pobranej, pomniejszonej o ilość wody bezpowrotnie zużytej, w przypadku, gdy Odbiorca korzysta z wody przepływającej przez wodomierz przeznaczony do rozliczania ilości wody bezpowrotnie zużytej, a następnie jest ona odprowadzana z nieruchomości Odbiorcy instalacjami i urządzeniami kanalizacyjnymi należącymi do Przedsiębiorstwa.
- Rozwiązanie umowy wymaga oświadczenia złożonego na piśmie.
- Wygaśnięcie umowy skutkuje zastosowaniem przez Przedsiębiorstwo środków technicznych uniemożliwiających dalsze korzystanie z usług.
Stanowisko ds. umów czynne od poniedziałku do środy oraz w piątki w godzinach od 700 do 1500, w czwartki od 700 do 1700.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. pod nr (032) 318 60 27