Dodatkowe brygady i sprzęt do walki z zamrożeniami

Dodatkowe brygady i sprzęt do walki z zamrożeniami

Ostatni weekend (18-19 lutego) był bardzo pracowity dla MPWiK Jaworzno. Pracownicy przedsiębiorstwa musieli uporać się z czterema awariami sieci wodociągowej. Ich usunięcie zmusiło firmę wodociągową do czasowego zamknięcia wody. Awaria wodociągu nad Sodową Górą, oraz pod ulicami: Bartniczą, Baranowskiego i Ciężkowicką, najbardziej odczuły Pieczyska, Ciężkowice i Góra Piasku.

Podczas usuwania największych awarii, służby MPWiK Jaworzno cały czas pracowały nad niwelowaniem zamrożeń przyłączy instalacji wodociągowej oraz wodomierzy. Na tym polu również pojawiły się dodatkowe siły i środki. W obecnej, nadzwyczajnej sytuacji, skierowaliśmy dodatkowe brygady pracowników do rozmrożeń wewnętrznej instalacji wodociągowej. Od kilku dni przy usuwaniu usterek powstałych na skutek zimy, niskich temperatur i nierzadko, zaniedbań mieszkańców, pracuje ponad 40 specjalnie oddelegowanych osób (w tym pracownicy administracji). Nasi pracownicy są mocno zaangażowani w cała sprawę. Zdarza się iż śpią oni po 3-4 godziny  w ciagu dnia, po czym zgłaszają swoją gotowość do pracy, za co serdecznie dziękuje. Jednak ogromna liczba zgłoszeń (aktualnie do rozwiązania pozostało ok 400!) powoduje, iż niektórzy mieszkańcy muszą uzbroić się w cierpliwość. Fizycznie nie jesteśmy w stanie w tak krótkim czasie rozwiązać tak wielu usterek. Ale widać już pierwsze efekty podjętych działań – tłumaczy Józef Natonek i dodaje, że MPWiK Jaworzno zakupiło dodatkowy sprzęt wspomagający prace w terenie, aby skrócić czas oczekiwania na naprawę awarii. W trybie pilnym spółka zleciła firmie zewnętrznej wymianę niektórych przyłączy wodociągowych, a co za tym idzie zwiększyła się także dzienna liczba usuwania odmrożeń, która wynosi obecnie około 16 przypadków na dobę.  

Mieszkańcom, których dotknęły awarie, pracownicy MPWiK Jaworzno, cały czas dostarczają wodę dwoma beczkowozami i czterema samochodami, w opakowaniach jednostkowych. Mieszkańcy mogą ją także pobrać bezpośrednio z ujęć wody pitnej: Dobra ul. Podlesie i J. Dąbrowski ul. Dolna (ujęcia czynne są przez cały dzień, warunkiem pobrania wody z ujęcia jest posiadanie własnych pojemników oraz naczyń).

Informację o adresach, pod które należy dostarczyć wodę prosimy zgłaszać pod numerem: 32 318 60 85. Wszelkie awarie prosimy zgłaszać pod bezpłatnym numerem: 994 oraz pod numerem 32 616 41 45.

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Dodatkowe ciasteczka

Ta strona korzysta z następujących dodatkowych ciasteczek: