Przygotowanych zostało ponad cztery tysiące wniosków, które przez terenowych pracowników MPWiK, dokonujących odczytów wodomierzy, zostaną dostarczone odbiorcom usług wod – kan.
– Zdecydowaliśmy się na tego typu dystrybucje z paru podstawowych względów. Po pierwsze uważamy, iż w takim przypadku, gdzie do zawarcia jest kilka tysięcy umów, kontakt bezpośredni może dać większe oraz szybsze skutki niż dotychczasowe metody. Inkasenci są znani i rozpoznawani przez mieszkańców poszczególnych dzielnic, do których uczęszczają.
Zwiększa to także pewność, iż nikt obcy nie będzie podszywał się za przedstawiciela firmy, gdyż dodatkowo wyposażeni są oni w legitymację służbową, którą na życzenie okazują – wyjaśnia Prezes Zarządu Józef Natonek.
Dystrybucja wniosków przez pracowników to także oszczędności dla Spółki.- W tym przypadku taki sposób informowania odbiorców jest prawie o połowę tańszy od klasycznego listu wysłanego drogą pocztową – dodaje Prezes Natonek.
To kontynuacja wcześniejszych działań MPWiK Sp. z o.o., zmierzających do zawarcia z Odbiorcami pisemnej umowy na dostawę wody i/lub odbiór ścieków. Uprzednio część Odbiorców otrzymała zawiadomienia listowne, w prasie lokalnej, na fakturach oraz na stronie internetowej Spółki zamieszczone zostały stosowne informacje, sam wniosek wraz z projektem umowy można było pobrać w budynku Urzędu Miejskiego, w budynku MPWiK Sp. z o.o., a na terenie miasta pojawiły się plakaty informacyjne o powyższym obowiązku.
Tak jak dotychczas komplet kolportowanych dokumentów zawiera pismo przewodnie, wniosek o zawarcie umowy oraz projekt umowy. Po otrzymaniu wezwania oraz w celu zawarcia przedmiotowej umowy z MPWiK Sp. z o.o. należy dostarczyć do siedziby Spółki komplet odpowiednich dokumentów:
ODBIORCA INDYWIDUALNY
– wniosek o zawarcie umowy (dostępny w siedzibie Spółki, Urzędzie Miasta lub na stronie internetowej www.mpwik.jaworzno.pl )
– akt własności danej nieruchomości (np. wyciąg z ksiąg wieczystych lub akt notarialny),
– dowód osobisty.
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA
– wniosek o zawarcie umowy (dostępny w siedzibie Spółki, Urzędzie Miasta lub na stronie internetowej www.mpwik.jaworzno.pl )
– zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej lub KRS,
– akt własności danej nieruchomości (np. wyciąg z ksiąg wieczystych lub akt notarialny),
– Regon,
– NIP.
ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI
– wniosek o zawarcie umowy (dostępny w siedzibie Spółki, Urzędzie Miasta lub na stronie internetowej www.mpwik.jaworzno.pl )
– umowę o administrowanie i zarządzanie nieruchomością wspólną,
– uchwałę Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości w sprawie udzielania zarządcy pełnomocnictw do zawierania umów.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela Sekcja Obsługi Prawnej i Umów Przedsiębiorstwa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, w czwartki od 7:00 do 17:00 oraz pod numerami telefonów (32) 318 60 27 lub 22.
Prosimy wszystkich Odbiorców naszych usług o współpracę i wyrozumiałość.