
Informacje o akcji pojawiły się w lokalnej prasie oraz na stronie internetowej przedsiębiorstwa. Przygotowaliśmy także specjalne ulotki informacyjne mówiące o tym, co należy zrobić by podłączyć się do kanalizacji. Oprócz kolportażu do placówek miejskich roznoszone one były do odbiorców wg wcześniej przygotowanej listy, tak by trafiły do jak największego grona osób jeszcze nie podłączonych – powiedział J.

Otrzymany wynik różni się od zakładanego jednak liczba posesji, które skorzystały z promocyjnego podłączenia jest pozytywnie większa niż uzyskana w latach ubiegłych – w 2007 roku liczba ta stanowiła 107 posesji.
Po podsumowaniu akcji wiemy już, iż w przeciągu roku trwania akcji przyłączonych do sieci zostało około 130 nowych posesji – wyjaśnia Prezes Zarządu Józef Natonek Mamy także nadzieję, że dzięki akcji zwróciliśmy uwagę mieszkańców na fakt, że kanalizacja bezpośrednio przyczynia się do polepszenia jakości życia oraz środowiska naturalnego, a także na to, że korzystanie z kanalizacji jest znacznie ekonomiczniejsze od regularnego opróżniania zbiorników bezodpływowych. Liczymy także na to, że akcja wywołała żywiołową dyskusję wśród mieszkańców i niebawem znajdzie ona pozytywne przełożenie w rzeczywistości – dodaje.